Kurs: Terapia dyslalii w aspekcie miofunkcjonalnym część II
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
Nagranie 2 godz. zegarowe
Tytuł: Terapia dyslalii w aspekcie miofunkcjonalnym część II
Program:
MODUŁ II Tworzenie bazy funkcjonalnej do terapii dyslalii
1. Przegląd ćwiczeń:
-stabilizacja języka (wykształcenie pozycji wertykalno – horyzontalnej, usprawnianie części środkowej, tylnej oraz boków języka),
-stabilizacja żuchwy,
-usprawnianie warg oraz policzków,
-ćwiczenia właściwego połykania, oddychania, żucia,
-izolacja ruchów języka od ruchów żuchwy,
-izolacja ruchów warg od ruchów języka,
2. Zastosowanie stymulatorów MFS
3. Zastosowanie przyrządów do ćwiczeń usprawniających określone partie mięśniowe
4. Analiza nagrań terapii
Część I: https://logodemia.pl/pl/p/Kurs-Terapia-dyslalii-w-aspekcie-miofunkcjonalnym-czesc-I/375
Opis kursu: Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia i umiejętności konieczne do prowadzenia skutecznej terapii logopedycznej najczęściej spotykanych zaburzeń artykulacji, czyli dyslalii. Pokazuje drogę od usprawnienia właściwych grup mięśniowych oraz ćwiczeń funkcjonalnych w obrębie traktu ustno – twarzowego do wywołania i utrwalenia poprawnej realizacji głosek. Daje szeroką wiedzę na temat nienormatywnych realizacji poszczególnych głosek. Uczy dostrzegania powiązań między pracą mięśni, nieprawidłowościami w zakresie funkcji prymarnych (oddychania, połykania, żucia, gryzienia) a wadami artykulacyjnymi. Zastosowane zostaną metody nauczania aktywizujące słuchaczy np. wykład, dyskusja, pokaz, metoda ćwiczeniowa, studium przypadku. Autorskie szkolenie jest owocem 20 lat pracy terapeutycznej oraz mnogości doświadczeń i poszukiwań najskuteczniejszych sposobów oddziaływań logopedycznych.
Cena: tylko teraz 89 zł (w tym certyfikat, materiały, dostęp na 30 dni)
Prowadząca: mgr Agnieszka Skubik- neurologopeda z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym w placówkach oświatowych, m. in. w poradni psychologiczno–pedagogicznej. Od 2021r. współprowadzi prywatne gabinety terapeutyczne Neuris Centrum Psychologiczno – Neurologopedyczne w Lublinie. Absolwentka filologii polskiej ze specjalnością logopedyczną, studiów podyplomowych na kierunku neurologopedia UMCS w Lublinie oraz wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Autorka kursu jest doświadczoną terapeutką integracji sensorycznej oraz specjalistką w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapeutką technik MNRI: terapii NeuroTaktylnej, integracji odruchów ustno – twarzowych, integracji odruchów posturalnych i dynamicznych, a także terapeutką ręki. Pani Agnieszka jest również certyfikowanym terapeutą funkcji ortodontycznych jamy ustnej MFS oraz elektrostymulacji. Ukończyła wiele szkoleń z zakresu stymulacji manualnej traktu ustno–twarzowego. Specjalizuje się w diagnozie i terapii zaburzeń funkcjonalnych w obrębie jamy ustnej u dzieci oraz pacjentów dorosłych, korekcie zaburzeń artykulacyjnych, w szczególności powiązanych z nieprawidłowym przebiegiem funkcji ustno – twarzowych. Prowadzi diagnozę i terapię afazji rozwojowej i opóźnionego rozwoju mowy u dzieci oraz afazji u osób dorosłych, zaburzeń mowy towarzyszących zespołom genetycznym. Pracuje z niemowlętami. W pracy łączy elementy różnych metod (w tym terapię miofunkcjonalną, elektrostymulację, integrację sensoryczną, integrowanie odruchów, terapię z użyciem stymulatorów MFS). Na pacjenta stara się patrzeć holistycznie. Wszystko po to, aby znaleźć najlepszą dla niego drogę rozwoju. Praca jest dla Niej ciągłym otwieraniem nowych okienek w umysłach pacjentów, budowaniem w nich świata myśli i słów, pokazywaniem tego, co chowa się za zakrętem.
#dyslalia #anatomia #diagnoza #stymulacja #mięśnie #mioterapia #terapia #miofunkcjonalna